訪港颱風今後分三級

岩岩見到新聞:天文台長林超英表示,今後會將颱風分為三個等級,分別是「颱風」、「強颱風」和「超強颱風」。風速增至150公里,就會稱為「強颱風」。如果風速進一步增至185公里,就是「超強颱風」。對呢樣既極有興趣既我,梗係唔會錯過呢段新聞,自己頭先都有係forum 同人吹左兩句!

其實呢樣野都好,雖然都好小俾超級颱風掃過華南海,記得對上一次入左南海既風中心風力都係大約160KM/h ,但去到香港以東南400KM左右就慢慢減弱返。如果跟據返天台既新等級,佢就係強颱風。

雖然係咁,但呢個新等級係好既,可以俾市民知道個颱風係去到咩強度,因為一般市民都唔會理"中心風力"呢樣野。加上舊等級"颱風"既range真係好大,由中心風力115km/h 去到200km/h 以上都係叫"颱風"。所以新等級總括黎講係好既!

其實美國JWTC, 台灣既CWB 都已經一早分左超級颱風同中等颱風呢啲野。

就好似對上一次8月22日掛既9號風球(詳細睇返我之前D blog),颱風鸚鵡就係一個例子:中心風力最高都係得160km/h,但入到南海就慢慢減弱,不過最後都以中心風力120km/h 掃過HK,所以掛左9號風球。

事實上由上圖可以見到個風一路都係海度,冇被陸地影響而減弱,例如上面既台灣,下面既呂宋,佢係台灣同呂宋中間穿過先進入南海,而入左南海後因受到北面既乾燥氣流影響,所以先會減弱。

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *