又打風了

今日放假,朝早同左幾個去左外國讀書既friend傾計,佢地好多都開哂學lu,吹水吹到12點佢地要訓覺@@ 之後同呀Eddie出新城市食野,出去果陣時冇乜風冇雨的(但當時已經掛左3號風),真係感覺唔到係吹緊強風(41-62km)。不過食完野行返黎果D風雨開始黎了!

今次個風真係好勁,增強得好快,其實我上個星期已經一早知道,但現時既預測路徑比起前幾日預測得偏南左。不過由於佢個烈風圈真係好大(有成300km,加上中心風力強勁,所以掛八號既機會係好高!

尋晚好多人MSN我同我討論呢個風,其中一個真係好特別-.- 佢問我點解咁有研究呢D野..我話有興趣姐@@ 佢話佢讀預科地理都唔識呢D野@@

19/9

今日成日都玩得好開心呀~ 下午又有人陪夜晚又可以同小學同學聚舊

呀昌後日要走,所以今日夜晚我地十幾個6A班小學同學上左佢屋企BBQ聚下舊~ 有幾個以前幾friend既真係勁耐冇見,佢地有D讀緊asso, high dep.; 有D就升左上degree; 有D就讀緊F7~ 最勁果個入左HKU degree!