恭喜發財!

終於有時間用電腦…打返前幾日啲行程先

年三十 – 下午朋友約左我出左旺角買鞋,之後黎左我home玩,夜晚食完飯去左行年宵! 買左舊屎同屎搭。

初一 – 同舊年一樣,一早出左黃大仙先去婆婆度,睇埋場波之後表哥約左我去吉之島行左個圈,食左小小野:P (冬天食OK雪榚真係正)之後買左副D上麻麻屋企度鋤!

初二 – 一早去左婆婆度,之後又係行左陣樂富,係埋佢度食飯..咁就一日 。

初三 – 老豆今朝車婆婆去港島果邊拜年..自己冇去到…可以話係屋企過..都岩ge今日赤口。

黎緊既日子都full booking -.- 初四俾人約左黃金,初五應該唱K(我都想同你地踏單車..但一早俾人book左呢日),初六買headset+lan party,初7人地上黎拜年..

dsc01993

今年冇乜野買

dsc02010

買左舊屎送俾人-.-

dsc02014

呀媽買屎搭

dsc02007

逗完老豆封大利是同佢影相@@