星期日檔案 十五歲的夢

今日lunch果陣佢地講起尋日星期日檔案,開頭我都唔知咩事,因為尋日冇睇。返到黎睇下,原來真係有啲幾特別既事。

首先,我唔係批評人攞綜綬同住天水圍,但點解個呀媽有手有腳而家先走去返工仲要做茶餐廳呢?我唔信清潔果啲都搵唔到!好喇~講到屋企,又話細又話冇空間,兩個人住仲大過我舊果間屋,仲想點呀?想住豪宅千幾尺俾你好冇?又話冇房,自己唔識間間房仔?屋企部電視,32吋LCD ,我屋企都冇咁正既野,冇錢唔識買啲幾百蚊既雜牌既電視機?雖然,我真係好欣賞佢咁好學,而且興趣果度同我差唔多,又係細個果陣睇到人地啲網咁勁想自己整..又咁識諗為未來,講到創業,果陣同佢一樣年紀搞wallaceho.com 我都有諗過,做到而家都總算有成就,呢啲野當然唔係一朝一夕可以做到既,所以呢方面我真係好支持佢。但佢而家經濟有困難,真係好應該買小啲冇必要既野,間屋仲靚過好多冇攞綜綬既人呀大佬!你叫人點信你丫.. 班高登狗公淨係識得睇女,有時啲野都要講下道理既,岩就岩錯就錯啦

Part1

part2